Telepomoc by InfoFarm!
Dzięki internetowi odległość pomiędzy klientem, a siedzibą naszej firmy traci na znaczeniu.
Wsparcie techniczne, szkoleniowe czy większość ewentualnych problemów odbywa się na odległość za pomocą dostępnych w sieci usług:
- poczta e-mail,
- telefonia internetowa,
- zdalny dostęp do komputera.
Zdalny dostęp do komputera polega na tym, że za pomocą odpowiedniego oprogramowania przejmujemy kontrolę nad Twoim komputerem. Równocześnie nawiązujemy łączność głosową z Tobą. Możemy zrobić wszystko, tak jakbyśmy byli u Ciebie w aptece. Poczta e-mail, jako swego rodzaju "elektroniczny papier" najlepiej sprawdza się, gdy problem nie jest pilny, a wymaga precyzji i przy określaniu i rozwiązywaniu. "Zwykły" telefon jest wygodny gdy chodzi o krótką poradę.
Jakie ma zalety telepomoc by InfoFarm?
- czas naszej reakcji - natychmiast. Łączymy się i już "jesteśmy" u Ciebie,
- nie jeden serwisant, ale cały nasz zespół jest do Twojej dyspozycji,
- koszty? Nasi specjaliści nie tracą czasu na dojazdy - więc koszty są niższe.
Jakie zadania mogą być realizowane za pomocą teleserwisu?
Znakomita większość: instalacja nowych wersji programu, szkolenie z nowej wersji, aktualizacja danych, pomoc techniczna i merytoryczna do programu.
Tylko awaria sprzętowa i serwis fiskalny pozostaje w wyłącznej sferze serwisu tradycyjnego.